söndagar - världens bästa dag?

nu sitter jag bara och väntar på att sara ska sluta, hon slutar om 45min och jag läängtar som tusan! Igår hade vi världens underbaraste dag, vi började med att träffa Elin i Angel på en fika, hon kom tillbaka till London i lördags efter en veckas semester i Sverige. Sen som vanligt kunde vi inte slita oss ifrån att gå in i inredings butiker, speciellt inte nu med all julskyltning. Vi fick med oss trä korgar och en himla massa värme ljus.

Jag har nu bokat en personlig tränare, så på onsdag ska jag ha ett hård pass i en timma med min alldeles egna PT, de ni!






så här spenderade vi våran förra söndag, världens finaste väder & uteservering i canary wharf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback