Helg med Alfred & Kristoffer

Linn är iväg för att träffa sin mamma o brorsdotter så hon har gett mig i läxa att skriva i bloggen som jag älskar.
Här är lite bilder från när Alfred och Kristoffer var på besök. Och från igår kväll när jag och Linn lyxa till det med thai restaurang! Vi var självklart tvugna att visa grabbarna vår Favorit restaurang TGI Friday! Mycket uppskattat, alla gick därifrån proppmätta. Linn fick sina ballonger som hängde med hela kvällen men bara en av tre hängde med hem, Linn bestämde sig för att sprida lite glädje och dela ut dom till personer under kvällen :) vilket varmt hjärta du har linn ^^ Alfred Flirta med servitören Som blev mycket förvånad att få reda på att Alfred och Kristoffer var bögar, vilket dom inte alls såg ut att vara. hahah. Efter det gick vi till ytterligare ett stammis ställe O'neills. För jag och Linn är ju så att vi håller oss till säkra kort istället för att leta efter nya.. Men killarna var även nöjda med O'neils :) Dom har ju alltid live band som spelar en massa trevlig musik som man oftast känner igen :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback