Jobb..

Idag tog jag mig i kragen och gick och lämna in två CVn. Ett på gymbox och ett på Fitness First. Jag har faktiskt börja tänka lite på ett bar jobb, vilket jag annars har varit så anti till. Hög musik och stressigt.. Men om man drar sig åt en pub så är det ju faktiskt lite lugnare och mest bara tapparna man behöver hålla koll på, inte så mycket drinkar. Och då tänker jag bara ha ett part time jobb så man kan nog överleva det. Känns som att det är ganska lätt att få ett sånt jobb när man är som jag o inte har så mycket erfarenhet. Skulle va guld om man kunde få på ett gym dock för då kan man säkert få massa discount!!!! Har inte råd med gym har inte ens så att det räcker månaden ut. Vilket är varför jag måste ha ett till jobb. Jag vill ju samtidigt inte lämna Esprit. Har ju vatt där ett år nu snart och det är ju nu som man vunnit managernas tillit. Dom räknar mer med en och plus att jag har som min egna lilla division att ta hand om! Så saker och ting går riktigt bra där. Men så kan man ju inte komma undan att det faktiskt är ett retail jobb där man får as dålig lön.


Massa raketer igår kväll när jag skulle sova. ( mycket finare i verkligheten dock )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback